Novice v temi: marketinški spodrsljaji

Lay'sove škatle s čipsom umaknjene iz prodaje, opozorilo na marketinške spodrsljaje
gospodarstvo posel
Lay'sove škatle s čipsom umaknjene iz prodaje, opozorilo na marketinške spodrsljaje

Najnovejša 'inovacija' Lay'sa, čips v škatlicah, je bila delno umaknjena iz prodaje na Nizozemskem, kar kaže na ponoven marketinški spodrsljaj. Kljub trdnim, reciklirnim in ponovno zapiralnim embalažam, ki so se sprva zdele obetaven eksperiment, se je izkazalo, da podjetje ni edino, ki se je s podobnimi poskusi 'opeklo'. Primer Lay'sa ponovno poudarja, da so marketinške napake, kot je nekoč zloglasen slogan 'Uživajte v svoji jutranji erekciji', vedno prisotne, ko se blagovne znamke poskušajo izkazati z inovacijami, ki se hitro izkažejo za neuspešne.

Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
17. jul 18:05